Esbjerg Kommune: Halløj cyklist![]()
Fra den 29. november til den 13. januar kan du ikke cykle via Fovrfeldstien på strækningen vist på kortet.
I stedet vil du blive ledt via Norddalsparken, mens anlægsarbejder flytter stien for at give plads til at daginstitutionen Norddalsparken udbygges.